مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 10:202020-08-13سياسي

دستور ویژه جهانگیری به سه وزیر برای تکمیل پروژه های ملارد


معاون اول رییس جمهوری برای رسیدگی و تسریع در تکمیل بیمارستان و فرهنگسرای ملارد دستور ویژه صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ فرماندار ملارد گفت: اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری به سه وزیر و رییس سازمان برنامه و بودجه برای رسیدگی و تسریع در تکمیل بیمارستان و فرهنگسرای این شهرستان تا پایان امسال دستور ویژه صادر کرد.

سجاد برنجی روز پنجشنبه افزود: این دستور ویژه در پی سفر اخیر مهدی علیخانی ، معاون هماهنگی معاون اول رییس جمهوری به ملارد و ارائه گزارشی از این سفر به جهانگیری صادر شد.

وی ادامه داد: پروژه بیمارستان 160 تختخوابی شهرستان ملارد با زیربنای 14 هزار و 35 مترمربع در دو بلوک تاکنون به پیشرفت فیزیکی 85 درصدی رسیده و تکمیل آن از نیازهای شهرستان در زمان حاضر است.

برنجی تصریح کرد: همچنین احداث فرهنگسرای این شهرستان نیز با یکهزار و 119 مترمربع زیربنا و 366 متر سالن آمفی تئاتر به پیشرفت فیزیکی 78 درصدی رسیده است.

وی بیمارستان 160 تختخوابی، شرکت کاسبین اولین کارخانه طبقاتی محصولات لبنی در ایران با پیشرفت فیزیکی 95 درصد، ناحیه صنعتی دهک، شهرک گلخانه ای، فرهنگسرا، شرکت تولیدکننده مواد ضدعفونی کننده، شهرک صنعتی صفا دشت، مجتمع تفریحی و گردشگری لاله و لادن را از جمله پروژه های شاخص شهرستان ملارد برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور ویژه جهانگیری به سه وزیر برای تکمیل پروژه های ملارد

دستور ویژه جهانگیری به سه وزیر برای تکمیل پروژه های ملارد