مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 10:202020-08-13سياسي

ارایه قابلیت های جدید نسخه « شاد» از آغاز سال تحصیلی


​​​​​​​وزیر آموزش وپرورش در حاشیه سومین اجلاس هیات امنای موسسه آموزشی اکو و در جمع خبرنگاران گفت: موفقیت ایران در مقایسه با کشورهای دیگر در آموزش مجازی چشمگیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن حاجی میرزایی در جمع خبرنگاران و در حاشیه سومین اجلاس هیات امنای موسسه آموزشی اکو که با حضور سران هیات های نمایندگی کشورهای عضو و ناظر اکو و روسای سازمان های تخصصی آن ها به صورت مجازی در محل ساختمان شهیدرجایی برگزار شد، در خصوص آخرین تصمیمات اخذشده در این جلسه اظهار کرد: موسسه آموزشی اکو یکی از مؤسسات آموزشی وابسته به سازمان همکاری های اقتصادی اکو و هدف آن تبادل تجربیات و همکاری های مشترک بین کشورها در زمینه آموزش های مقدماتی و آموزش عالی است.

وی افزود: در این جلسه وزرای کشورهای مختلف عضو اکو، تجربیات مختلف خود در شرایط کرونا را ارائه و به تصویب برنامه های سال های 2021 تا 2022 پرداختند.

گزارش فعالیت های جمهوری اسلامی ایران در شرایط کرونا در نشست اکو وزیر آموزش وپرورش تصریح کرد: در این اجلاس جمهوری اسلامی ایران گزارشی از اقدامات انجام شده در استمرار و استقرار آموزش در شرایط تعطیلی مدارس، فعالیت هایی صورت گرفته از طریق شبکه های ملی و تلویزیون، شبکه شاد و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارایه قابلیت های جدید نسخه « شاد» از آغاز سال تحصیلی

ارایه قابلیت های جدید نسخه « شاد» از آغاز سال تحصیلی