مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 10:202020-08-13سياسي

مردم بوسنی همواره از حمایت دولت و ملت ایران برخوردار هستند


محمود حیدری سفیر جمهوری اسلامی ایران در سارایوو در آستانه پایان ماموریت، با باقر عزت بگوویچ رهبر حزب اقدام دموکراتیک و نائب رییس مجلس اقوام بوسنی هرزگوین دیدار و گفت وگو کرد.

- محمود حیدری سفیر جمهوری اسلامی ایران در سارایوو در آستانه پایان ماموریت، با باقر عزت بگوویچ رهبر حزب اقدام دموکراتیک و نائب رییس مجلس اقوام بوسنی هرزگوین دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، باقر عزت بگوویچ در این دیدار با یادآوری حمایت های همه جانبه ملت و دولت ایران از کشور بوسنی هرزگوین در دوران جنگ گذشته و شرایط سخت پس از آن، از تلاش های صورت گرفته در سالیان اخیر برای توسعه روابط دو کشور ابراز خرسندی کرد و اظهار داشت: ایران دوست بزرگ و ثابت شده بوسنی هرزگوین است و ما علاقمند به گسترش مناسبات با ایران در همه زمینه ها هستیم.

رهبر بزرگترین حزب مسلمانان بوسنی هرزگوین از سفیر جمهوری اسلامی ایران به خاطر همکاری های سازنده در دوران ماموریتش تقدیر کرد و افزود: روابط خوب با ایران سرمایه ای ارزشمند برای کشور بوسنی هرزگوین است.

محمود حیدری سفیر جمهوری اسلامی ایران نیز با ارائه گزارشی از تلاش های بعمل آمده در راستای ارتقای روابط دو کشور در زمینه های مختلف گفت: ارتباط سازنده با رهبران اقوام، ادیان و احزاب مختلف بوسنی و هرزگوین جزو رویکردهای سفارت جمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم بوسنی همواره از حمایت دولت و ملت ایران برخوردار هستند

مردم بوسنی همواره از حمایت دولت و ملت ایران برخوردار هستند