مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 10:152020-08-13سياسي

ارزش ها و دستاوردهای انقلاب نباید به بهانه مشکلات زیرسوال رود


انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی و ارزشی است و خون های زیادی برای به ثمر رسیدن آن ریخته شده و نباید به بهانه مشکلاتی که همیشه وجود داشته، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی  در دیدار صمیمی با جمعی از آزادگان استان در آستانه 26 مرداد، سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، با بیان اینکه صمیمانه و با تمام وجود قدردان زحمات ایثارگران و آزادگان هستیم، اظهار داشت: سخن گفتن از رنج و فداکاری شما عزیزان، آسان است، اما نمی توان حتی لحظه ای از آن رنج و زحمت ها را تجسم کرد.

  وی با بیان اینکه شهدا، جانبازان و آزادگان با خدا معامله کرده اند، افزود: آزاده، بالاترین واژه ای است که می توان برای شما به کار برد؛ شما خود را از ارزش های مادی و دنیوی آزاد کرده اید و به مقام آزادگی و وارستگی رسیده اید.

  پورمحمدی با گرامی داشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن، گفت: این مناسبت بهانه ای برای قدردانی از آزادگان سرافراز و خانواده های آنان و همچنین گرامی داشت فرهنگ ایثار و شهادت و بازگو کردن این فرهنگ به نسل جدید است.

  وی افزود: ثبات و آرامشی که امروز بعد از 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور حاکم است در سطح دنیا بی نظیر است و این نعمت الهی در سایه  حماسه آفرینی ها و مبارزات شهدا، جانبازان و ایثارگران به دست آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزش ها و دستاوردهای انقلاب نباید به بهانه مشکلات زیرسوال رود

ارزش ها و دستاوردهای انقلاب نباید به بهانه مشکلات زیرسوال رود