مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 10:152020-08-13سياسي

هیچ گونه مورد آدم ربایی در اراک در چند روز اخیر رخ نداده است


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در چند روز گذشته موضوعاتی از سوی برخی افراد غیرمطلع در خصوص ربایش خانم های جوان در شهرستان اراک شایعه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک به نقل از پایگاه خبری پلیس محمود خلجی اظهار کرد: در چند روزه گذشته موضوعاتی از سوی برخی افراد غیر مطلع در خصوص ربایش خانم های جوان در شهرستان اراک شایعه شده است.

وی افزود: به اطلاع عموم شهروندان محترم می رساند که کلیه موضوعات مطرح شده در خصوص آدم ربایی بانوان جوان در شهر اراک از اساس کذب بوده و هیچ گونه مورد ربایش و آدم ربایی در چند روز گذشته در شهرستان اراک رخ نداده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در ادامه با اشاره به مورد ترک منزل خانمی جوان در یکی از روستاهای شهرستان که به عنوان آدم ربایی در شهر شایعه شده است، گفت: این خانم که در حدود 12 روز پیش با اختیار خود و به دلیل برخی مسائل، منزلش را ترک کرده بود، روز گذشته و بدون هیچ گونه مورد خاصی، خود شخصاً به منزلشان بازگشته است که در این خصوص نیز پرونده تشکیل شده، در حال سیر مراحل قانونی است.

خلجی با تأکید بر برخورد قاطع پلیس با شایعه کنندگان و تشویش کنندگان اذهان عمومی از کلیه شهروندان خواست موضوعات و اخبار را تنها از منابع موثق خبری پیگیری کنند و از بازنشر موضوعاتی که ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ گونه مورد آدم ربایی در اراک در چند روز اخیر رخ نداده است

هیچ گونه مورد آدم ربایی در اراک در چند روز اخیر رخ نداده است