مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 10:102020-08-13پزشكي

324 بیمار در بخش های کرونایی استان بوشهر بستری هستند


دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: در حال حاضر 324 بیمار در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر بستری هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید کشمیری ظهر پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته 53 بیمار در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر بستری شده اند.

وی بابیان اینکه در حال حاضر 210 مورد مثبت قطعی در بیمارستان های استان بستری هستند گفت: خوشبختانه در 24 ساعت گذشته 31 مورد از بستری های بخش های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده اند که از این تعداد 16 مورد مثبت قطعی بوده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: متأسفانه چهار نفر از همشهریان عزیزمان روز چهارشنبه فوت شده اند که تست کرونای همه آن ها امروز مثبت اعلام شده است که در رده سنی 61 تا 80 سال هستند.

کشمیری اضافه کرد: یکی از فوت شدگان بدون بیماری زمینه ای و سه مورد فوت شده دیگر دارای بیماری های زمینه ای فشارخون بالا، دیابت، آسم و سرطان بوده اند.

وی بابیان اینکه هم اکنون 63 مورد در بخش های مراقبت های ویژه بستری هستند افزود: از این تعداد در حال حاضر 25 مورد از آن ها با کمک دستگاه نفس می کشند.

کشمیری گفت: اگر می خواهیم کرونا نگیریم باید سه اصل استفاده از ماسک، شستشو دست ها و فاصله اجتماعی را با هم رعایت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

324 بیمار در بخش های کرونایی استان بوشهر بستری هستند

324 بیمار در بخش های کرونایی استان بوشهر بستری هستند