مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 10:102020-08-13سياسي

با تکمیل طرح های آبرسانی، تامین آب شرب بوشهر متعادل می شود


استاندار بوشهر از پایداری تامین آب در همه نقاط شهر بوشهر خبر داد و بیان کرد: با اجرای طرح های آبرسانی و تکمیل آنها تامین آب شرب در شهر بوشهر به حالت متعادلی می رسد.

- ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر از پایداری تامین آب در همه نقاط شهر بوشهر خبر داد و بیان کرد: با اجرای طرح های آبرسانی و تکمیل آنها تامین آب شرب در شهر بوشهر به حالت متعادلی می رسد.

عبدالکریم گراوند ظهر امروز در نشست شورای آب استان بوشهر با بیان اینکه پس از بروز مشکلات آبرسانی در برازجان در سال 1397 برای بررسی وضعیت آب آشامیدنی استان بوشهر هر 2 هفته یک بار شورای آب تشکیل می شود، اظهار کرد: در این نشست برای رفع مشکلات آبرسانی در شهرها و روستاهای استان بوشهر به صورت مستمر رصد و پروژه های مختلف اجراء می شود.

وی با ابراز خرسندی در اجرای طرح های آبرسانی تصریح کرد: با همه کمبودها و محدودیت ها تلاش های مهمی در اجرای طرح های آبرسانی انجام شد که نقش مهمی در تامین آب شهرها و روستاها داشته است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه تنش تامین آب آشامیدنی در استان بوشهر برطرف شده است، افزود: ممکن است برخی نقاط دارای کمبودهایی در تامین آب آشامیدنی باشد ولی تنش در حوزه آب در تابستان گزارش نشده است و در این راستا با تکمیل طرح های آبرسانی تامین آب شرب در شهرها و روستاهای استان بوشهر به وضعیت پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با تکمیل طرح های آبرسانی، تامین آب شرب بوشهر متعادل می شود

با تکمیل طرح های آبرسانی، تامین آب شرب بوشهر متعادل می شود