مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 09:452020-08-13اقتصادي

به دنبال حذف محدودیت های صادرات گوجه فرنگی تا پایان سال هستیم


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه امسال 239 هزار تن گوجه فرنگی در استان تولید می شود، گفت: امید داریم تا با توجه به حذف محدودیت های صادراتی و کاهش میزان تولید به نسبت سال قبل، - ایسنا/آذربایجان غربی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه امسال 239 هزار تن گوجه فرنگی در استان تولید می شود، گفت: امید داریم تا با توجه به حذف محدودیت های صادراتی و کاهش میزان تولید به نسبت سال قبل، شاهد مشکلات کمتری برای کشاورزان در فروش محصول باشیم.

نادر صادقی روز پنجشنبه 23 مرداد در جلسه بررسی وضعیت خرید و فرآوری محصول گوجه فرنگی و سیب صنعتی استان اظهار کرد: سال گذشته 13 هزار تن از 250 هزار تن گوجه فرنگی تولیدی در استان به صورت حمایتی توسط تعاون روستایی خریداری شد.

وی تأکید کرد: لغو محدودیت های صادراتی در ارتباط با گوجه فرنگی و فرآورده های آن تا پایان مهرماه سال جاری است ولی به دنبال حذف محدودیت ها تا پایان سال هستیم.

معاون استاندار تصریح کرد: اگر صادرات به خوبی صورت گیرد مطمئنا بیش از پیش کمک حال کشاورزان خواهیم بود.

صادقی همچنین با اشاره به تولید یک میلیون 200 هزار تنی سیب در سال 98 در سطح استان، بیان کرد: میزان پیش بینی شده امسال رقم یک میلیون و یک صد هزار تن است که 300 تا 350 هزار تن از این میز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال حذف محدودیت های صادرات گوجه فرنگی تا پایان سال هستیم

به دنبال حذف محدودیت های صادرات گوجه فرنگی تا پایان سال هستیم