مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 09:252020-08-13حوادث

کلاهبرداری 130 میلیاردی در تهران لو رفت


رییس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران از دستگیری کلاهبرداری که با سند جعلی قصد فروش زمینی به مساحت 400 متر مربع به ارزش 130 میلیارد ریال را داشت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه سید علی شریفی در این باره اظهار داشت: هشتم مرداد ماه پرونده ای با موضوع جعل و کلاهبرداری و دستگیری یک متهم به نام بهرام 49 ساله برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی افزود: محتویات پرونده حاکی از آن بود متهم با جعل سند مالکیت شش دانگ یک زمین به مساحت تقریبی 400 متر مربع واقع در شمال تهران و کارت ملی اش، خود را مالک زمین معرفی کرده و قصد فروش زمین را داشته است که با متوجه شدن مشاور املاک، بهرام دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل می شود.

رییس پایگاه یکم پلیس آگاهی تصریح کرد: بهرام ضمن اعتراف به جعل و استفاده از سند مجعول و همچنین فروش مال غیر بیان داشت: فردی به نام امین 39 ساله سند و کارت ملی جعلی را به وی داده و طراح این نقشه او بوده است که با ارجاع پرونده به شعبه 6 بازپرسی ناحیه 1 تهران و صدور قرار مناسب بهرام برای کشف زوایای پنهان پرونده در اختیار این یگان قرار گرفت.

این مقام انتظامی توضیح داد: بهرام گفت، پس از گرفتن مدارک جعلی از امین به یک بنگاه معاملات املاک رفتم و خود را به عنوان مالک زمین معرفی کردم و توافق شد با معرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 130 میلیاردی در تهران لو رفت

کلاهبرداری 130 میلیاردی در تهران لو رفت