مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 09:052020-08-13بين الملل

آلمان: کمک به لبنان مشروط به انجام اصلاحات اساسی است


رییس جمهور لبنان در دیدار وزیر خارجه آلمان که روز چهارشنبه به بیروت سفر کرده، گفت، لبنان به انجام اصلاحات لازم، مبارزه با فساد و تحقیقات جنایی در چندین نهاد اقدام می‌کند.

وزیر خارجه آلمان نیز بر آمادگی کشورش برای کمک‌های درازمدت به لبنان به شرط انجام اصلاحات اساسی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه المنار، اظهارات میشل عون، رییس جمهور لبنان در دیدار با هایکو ماس، وزیر خارجه آلمان مطرح شد.

ماس طی این دیدار پیام تسلیت آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان و مردم کشورش برای قربانیان حادثه انفجار در بندر بیروت را به عون منتقل کرد.

ماس ضمن ابراز آمادگی کشورش برای حمایت از مردم لبنان در مواجهه با پیامدهای حادثه انفجار، خاطرنشان کرد: کنفرانس پاریس برای حمایت از بیروت و مردم لبنان که توسط امانوئل ماکرون، رییس جمهور فرانسه برگزار شد، همبستگی جامعه جهانی با لبنان را در این مصیبت و تمایل آن به ایستادگی در کنار مردم لبنان برای عبور از این رخدادها نشان داد.

ماس گفت، کشور وی در ارائه کمک های فوری به لبنان از طریق صلیب سرخ لبنان و یا از طریق خدمه و تیم‌های نجاتی که به بیروت رفتند شتاب نمود.

وی به مبلغ 20 میلیون یورو کمک ارائه شده از سوی آلمان و کمک‌های در راه این کشور برای حمایت از اقتصاد لبنان اشاره کرد و گفت، شرکت زیمنس که ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلمان: کمک به لبنان مشروط به انجام اصلاحات اساسی است

آلمان: کمک به لبنان مشروط به انجام اصلاحات اساسی است