مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 08:552020-08-13ورزشي

سپاهان از فقدان همزمان مدیرعامل و سرمربی رنج می برد


بازیکن سابق تیم فوتبال سپاهان گفت: سپاهان این فصل برای قهرمانی بسته شده بود و تا نیم فصل نیز عملکرد خوبی داشت، اما در نیم فصل دوم دچار افت زیاد شد که بخشی آن فنی است و بخش دیگری از آن را می توان نتیجه اشتباهات داوری دانست.

- ایسنا/اصفهان بازیکن سابق تیم فوتبال سپاهان گفت: سپاهان این فصل برای قهرمانی بسته شده بود و تا نیم فصل نیز عملکرد خوبی داشت، اما در نیم فصل دوم دچار افت زیاد شد که بخشی آن فنی است و بخش دیگری از آن را می توان نتیجه اشتباهات داوری دانست.

احمد جمشیدیان در گفت وگو با ایسنا، در خصوص عملکرد امیر قلعه نویی در سپاهان و استعفای او از این تیم، اظهار کرد: عملکرد امیر قلعه نویی در سال گذشته با توجه به تحویل گرفتن تیمی بحران زده مناسب بود.

سپاهان در سال گذشته با هدایت این مربی پس از پرسپولیس نایب قهرمان لیگ شد، پرسپولیسی که سال ها با برانکو کار می کرد و از ثبات خوبی برخوردار بود.

وی ادامه داد: در جام حذفی هم اگر مهدی کیانی در نیمه نهایی پنالتی را به گل تبدیل می کرد؛ چه بسا سپاهان سال گذشته به جام هم دست پیدا کرده بود، اما سپاهان امسال برای قهرمانی بسته شده بود و تا نیم فصل اول نیز این هدف را نشان می داد.

بازیکن سابق تیم فوتبال سپاهان با اشاره به عملکرد نیم فصل دوم سپاهان در لیگ، گفت: نقطه ضعف دوران عملکرد امیر قلعه نویی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاهان از فقدان همزمان مدیرعامل و سرمربی رنج می برد

سپاهان از فقدان همزمان مدیرعامل و سرمربی رنج می برد