مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 08:552020-08-13بين الملل

جنجال رفتارهای نامناسب سفیر آمریکا در انگلیس/ وزارت خارجه: نیازی به تحقیق نیست


بازرس کل وزارت خارجه آمریکا به این نتیجه رسید که وودی جانسون، سفیر آمریکا در انگلیس در دوران خدمتش اظهاراتی نامناسب از جمله درباره نژاد، مذهب و روابط جنسی داشته است.

- جنجال رفتارهای نامناسب سفیر آمریکا در انگلیس/ وزارت خارجه: نیازی به تحقیق نیست بازرس کل وزارت خارجه آمریکا به این نتیجه رسید که وودی جانسون، سفیر آمریکا در انگلیس در دوران خدمتش اظهاراتی نامناسب از جمله درباره نژاد، مذهب و روابط جنسی داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از آسوشیتد پرس ، دفتر بازرس کل خواستار تحقیقات بیشتر درباره ادعاها علیه جانسون، دوست و همکار کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا شد.

جانسون تمام این ادعاها را رد کرده است.

مقامات وزارت خارجه به دفتر بازرسی این پاسخ را دادند که نیازی به تحقیقات بیشتر نیست، چرا که جانسون به خوبی از مسئولیت خود مبنی بر درست عمل کردن در راستای مأموریتش، آگاه است.

در حالی که دفتر بازرس کل اعلام کرد که همچنان باور دارد وزارت خارجه باید بررسی بیشتری در مورد رفتارهای ادعا شده جانسون انجام دهد، وزارت خارجه گفت این مسئله را تمام شده در نظر می گیرد.

در گزارش بازرس کل آمده است: اظهارات توهین آمیز یا تحقیرآمیز بر پایه نژاد، رنگ، جنسیت یا مذهب ممکن است یک محیط کاری توهین آمیز ایجاد کند و به طور بالقوه به ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنجال رفتارهای نامناسب سفیر آمریکا در انگلیس/ وزارت خارجه: نیازی به تحقیق نیست

جنجال رفتارهای نامناسب سفیر آمریکا در انگلیس/ وزارت خارجه: نیازی به تحقیق نیست