مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 08:552020-08-13سياسي

به فکر زیرساخت های بوم گردی و گردشگری منطقه الموت باشیم


نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز ضمن اشاره به لزوم تقویت زیرساخت های بوم گردی و گردشگری در منطقه الموت بیان کرد: با توجه به جاذبه های گردشگری این منطقه پرداختن به موضوع زیرساخت های بوم گردی و گردشگری بسیار ضروری است، - لذا باید بستر این موضوع توسط مسئولان استان ایجاد شود.

دکتر فاطمه محمدبیگی در مجلس شورای اسلامی امروز 23 مرداد در شورای اداری الموت غربی در رازمیان گفت: در سفر به منطقه الموت ضمن رصد مشکلات و مسائل مردم این منطقه تلاش کردیم پیگیر حل آن باشیم.

همچنین در سفر وزیر راه و شهرسازی به استان قزوین طی 12 نامه درخواست و مطالبات مردم این منطقه را در حوزه آسفالت و بهسازی مسیرهای روستایی الموت به وی اعلام و خواستار توجه ویژه در این حوزه شدم.

وی بیان کرد: با توجه به تلاش های صورت گرفته در حوزه تصویب طرح قیر رایگان ضرورت دارد کد اعتباری برای روستاهای استان از سوی استاندار تعیین شود تا با گرفتن قیر رایگان شاهد آسفالت راه های روستایی باشیم.

محمدبیگی اظهار کرد: با رایزنی های انجام شده با مدیران استانی و ملی تلاش می شود محرومیت در مناطق الموت و طارم سفلی حوزه انرژی در آینده نه چندان دور مرتفع شود.

وی گفت: در حوزه گازرسانی به روستاهای الموت و طارم طی مکاتباتی که با وزیر نفت صورت گرفت سرانه تخصیصی برای هر خانوار از 12 میلیون به 18 م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به فکر زیرساخت های بوم گردی و گردشگری منطقه الموت باشیم

به فکر زیرساخت های بوم گردی و گردشگری منطقه الموت باشیم