مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 08:352020-08-13اقتصادي

مرکزی در تولید گوشت قرمز کشور سوم است/ تولید 65 درصد مازاد بر نیاز استان


معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: استان مرکزی به لحاظ شرایط جغرافیایی که در مرکز کشور و هم جوار با استان های پرمصرف بوده، - مجید آذر در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک، با اشاره به تولیدات گوشت قرمز در سطح استان اظهار کرد: سال گذشته بیش از 55 هزار تن گوشت قرمز در سطح استان تولید شده است.

وی افزود: استان مرکزی به لحاظ شرایط جغرافیایی که در مرکز کشور و هم جوار با استان های پرمصرف بوده، موقعیت ویژه ای داشته و رتبه سوم تولید گوشت قرمز در کشور را دارا است.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی خاطرنشان کرد: یکی از شاخص های برتری استان مرکزی، واردات گوساله های پرواری از 10 استان به استان مرکزی بوده که پرواربندی سنتی، صنعتی و نیمه صنعتی انجام می شود.

آذر بیان کرد: سالانه 200 هزار رأس دام آماده پروار شده و به سایر استان ها صادر می شود.

وی با بیان اینکه تولید گوشت قرمز 3 برابر نیاز استان بوده و 65 درصد مازاد بر نیاز است، تصریح کرد: صادرات گوشت قرمز به سایر استان ها از اولویت های سازمان جهاد کشاورزی بوده که خوشبختانه پتانسیل مطلوبی نیز در این زمینه وجود دارد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی ادامه داد: متأسفانه در ماه های اخیر پرواربندها با مشکل جدی انباشت دام در دام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکزی در تولید گوشت قرمز کشور سوم است/ تولید 65 درصد مازاد بر نیاز استان

مرکزی در تولید گوشت قرمز کشور سوم است/ تولید 65 درصد مازاد بر نیاز استان