مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 08:302020-08-13فناوري

کرونا اهمیت ایجاد بستر کار آنلاین را نشان داد


مدیر رسته فناوری اطلاعات طرح ملی تکاپو معتقد است با زیرساختها و استانداردهای صد سال گذشته نمی توان به کسب و کارهایی که 10 سال آینده ایجاد می شوند، - مدیر رسته فناوری اطلاعات طرح ملی تکاپو معتقد است با زیرساختها و استانداردهای صد سال گذشته نمی توان به کسب و کارهایی که 10 سال آینده ایجاد می شوند، خدمت رسانی کرد و چالش کرونا نشان داد که بسترها و زیرساختهای کار آنلاین در کشور باید ایجاد و تقویت شود.

محمد عبده ابطحی در گفت وگو با ایسنا، درباره لزوم حرکت به سمت دولت الکترونیک و الکترونیکی کردن خدمات در دوران کرونا، گفت: چالش کرونا باعث شد که برخی موضوعات مثل خدمات دولت الکترونیک یا جمع آوری داده ها سرعت پیدا کند.

یکی از مشکلات ما این بود که همیشه چالش داده ای داشتیم و داده های موجود چندان قابل اتکا نبود چون دغدغه ارائه سرویس بر اساس داده وجود نداشت.

وی افزود: در جریان پرداخت تسهیلات کرونا، وزارتخانه ها و سازمانهای مختلف باید به وزارت کار اطلاعات می دادند و در این فرایند مشخص می شد که کدملی خیلی از افراد به اشتباه وارد سیستم شده است ولی چون قرار نبود خدمتی به افراد بدهیم هیچ وقت دنبال اصلاح آن نبودیم.

مدیر رسته فناوری اطلاعات طرح ملی تکاپوی وزارت کار، فراهم کردن زیرساختها و زیربناهای لازم در جریان الکترونیکی شدن خدمات را مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا اهمیت ایجاد بستر کار آنلاین را نشان داد

کرونا اهمیت ایجاد بستر کار آنلاین را نشان داد