مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 08:102020-08-13اقتصادي

بیش از 500 هزار هکتار اراضی ملی در فارس ثبت شد


مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس از تثبیت 501 هزار و 461 هکتار از اراضی ملی این استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس از تثبیت 501 هزار و 461 هکتار از اراضی ملی این استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

سیدمهدی هاشمی، تثبیت این میزان از اراضی استان را مرهون حرکت جهادی ادارات ثبتی استان و تعامل بیش از پیش با ادارات منابع طبیعی برشمرد و گفت: در سایه تعامل مناسب و همکاری مطلوب ادارات مرتبط شاهد تثبیت اراضی ملی و قطع دستان متصرفان این اراضی خواهیم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک فارس، او بیان کرد: توجه ویژه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به مقوله تثبیت اراضی ملی و منابع طبیعی بر لزوم حرکت همه جانبه کارشناسان اداره کاداستر این اداره کل صحه گذار است و بر همین اساس ضمن برگزاری جلسات متعدد با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس سرعت بخشی به این فرایند را در دستور کار داریم.

هاشمی، تحولات چشمگیر در زمینه کاداستر ادارات ثبت همچون پیاده سازی سامانه شمیم، برون سپاری تهیه نقشه عرصه املاک و دیگر فرایندهای مرتبط طی سال های اخیر را منشعب از نگاه تحول گرای سازمانی و جهت گیری های سازمان ثبت بر محور تسریع کار مراجعین و حراست از مالکیت ها دانست و خاطرنشان کرد: به لطف خد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 500 هزار هکتار اراضی ملی در فارس ثبت شد

بیش از 500 هزار هکتار اراضی ملی در فارس ثبت شد