مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 08:002020-08-13سياسي

ارائه برنامه سالانه از سوی 700 امام جمعه به شورای سیاستگذاری ائمه جمعه


 معاونت سازماندهی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به رویکردهای جدید شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در کشور گفت: تاکنون 700 امام جمعه ، برنامه سالانه خود را ارائه کرده اند .

- ایسنا/سمنان  معاونت سازماندهی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به رویکردهای جدید شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در کشور گفت: تاکنون 700 امام جمعه ، برنامه سالانه خود را ارائه کرده اند .

حجت الاسلام نوری، در آیین تکریم و معارفه مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان بر لزوم ساماندهی و داشتن نقشه راه در همه بخش ها تاکید و اظهار کرد: در کشوری که رهبری آن برای حرکت در کشور چشم انداز 20 ساله تدوین می کند، بیانیه گام دوم را یادداشت و برنامه 50 سال بعد را به نقد و بحث و مناظره می گذارند و از هر دستگاهی طرح و نقشه خواسته و گام هایی با تدبیر را مطالبه می کنند، مطلوب است که ائمه جمعه در هر نقطه کشور نیز بتوانند برنامه عمل و نقشه حرکت داشته باشند.

وی با اشاره به رویکردهای شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور خاطرنشان کرد: اعتبار بخشی به ائمه جمعه به صورت متمرکز از شورای سیاستگذاری کشور و به صورت نقطه ای در هر بخش و شهرستان و استانی صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه برنامه سالانه از سوی 700 امام جمعه به شورای سیاستگذاری ائمه جمعه

ارائه برنامه سالانه از سوی 700 امام جمعه به شورای سیاستگذاری ائمه جمعه