مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 07:552020-08-13اقتصادي

بدهی اجاره نشینان شهرداری شیراز درپی مطالبه «خبرگزاری فارس» بخشیده شد


پیش از این خبرگزاری فارس در گزارشی با عنوان «حال مستاجران شهرداری شیراز خوب نیست» به بیان حال مستاجران شهرداری شیراز پرداخته بود، حال شهرداری شیراز در خبری از بخشیدن بدهی اجاره نشینان شهرداری شیراز اطلاع داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس اقتصادی خبرگزاری فارس از شیراز، پیش از این خبرگزاری فارس در گزارشی با عنوان حال مستاجران شهرداری شیراز خوب نیست/ حکایت مستاجران غرفه های شهربازی تنها بخش کوچکی از نارضایتی هاست   بیان کرده بود: شهرداری شیراز صاحب خانه یا موجر خوبی برای مستاجران نیست، باید پای درد ودل های مستاجران نشست تا تلخی خون  به شیشه کردن را لمس کرد، یک بام و دوهوای شهرداری و شورای شهر شیراز حال کاسبان مستاجر را خراب کرده است و حکایت مستاجران غرفه های شهربازی تنها بخش کوچکی از نارضایتی هاست.

حال شهرداری شیراز در خبری از بخشیدن بدهی اجاره نشینان شهرداری شیراز اطلاع داده و به نقل معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز بیان کرده است: بخشی از بدهی های اجاره نشینان املاک شهرداری بخشیده شد و تعیین تکلیف بخشی دیگر نیز در انتظار نظر شورای شهر است.

محمدهادی هاشم پور در این خصوص گفت: سه ماه از اجاره مستاجران املاک شهرداری به آنان بخشیده شده و برای تعیین تکلیف اجاره بهای تا شهریورماه نیز نیازمند اجازه شورای اسلامی شهر شیراز هستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدهی اجاره نشینان شهرداری شیراز درپی مطالبه «خبرگزاری فارس» بخشیده شد

بدهی اجاره نشینان شهرداری شیراز درپی مطالبه «خبرگزاری فارس» بخشیده شد