مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 07:252020-08-13بين الملل

هنگ کنگ قرارداد استرداد شهروندان با فرانسه و آلمان را تعلیق کرد


دولت محلی هنگ کنگ اعلام کرد که قراردادهای استرداد شهروندان با دو کشور اروپایی فرانسه و آلمان را به حالت تعلیق درمی آورد.

- دولت محلی هنگ کنگ اعلام کرد که قراردادهای استرداد شهروندان با دو کشور اروپایی فرانسه و آلمان را به حالت تعلیق درمی آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از یورونیوز، پیش از این دو کشور اروپایی فرانسه و آلمان در اعتراض به آنچه که پس رفت آزادی ها در هنگ کنگ می نامیدند، قرارداد استرداد شهروندان با هنگ کنگ را لغو کرده بودند.

دولت محلی هنگ کنگ در بیانیه خود برای اعلام تعلیق قراردادهای استرداد شهروندان با دو کشور اروپایی فرانسه و آلمان نوشت: متأسف هستیم که دو کشور فرانسه و آلمان همکاری های حقوقی شان را سیاسی کردند.

وزارت خارجه فرانسه اوائل ماه اوت اعلام کرده بود که این کشور با توجه به آخرین تحولات جدید در مستعمره سابق بریتانیا، قرارداد استرداد شهروندان میان پاریس و منطقه نیمه مستقل هنگ کنگ که در تاریخ چهارم می 2017 امضا شده است را لغو می کند.

وزارت خارجه آلمان نیز چند روز پیش با انتشار بیانیه ای موضع مشابهی با استناد به اتفاقات اخیر در این منطقه گرفته بود.

آلمان این موضع را در پی اعلام تعویق انتخابات پارلمانی در هنگ کنگ که از سوی رییس اجرایی دولت محلی هنگ کنگ اعلام شده، گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنگ کنگ قرارداد استرداد شهروندان با فرانسه و آلمان را تعلیق کرد

هنگ کنگ قرارداد استرداد شهروندان با فرانسه و آلمان را تعلیق کرد