مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 07:252020-08-13دانش

ابلاغ ماده واحده «فرآیند و مرجع تدوین سند فرهنگی امنیت عمومی و اجتماعی کشور»


معاون اول رییس جمهوری ماده واحده «فرآیند و مرجع تدوین سند فرهنگی امنیت عمومی و اجتماعی کشور» که در جلسه ششم ستاد هماهنگی و راهبری اجرای نقشه مهندسی فرهنگی کشور مورخ 4 مرداد ماه 99 به تصویب رسیده است، - ابلاغ ماده واحده فرآیند و مرجع تدوین سند فرهنگی امنیت عمومی و اجتماعی کشور معاون اول رییس جمهوری ماده واحده فرآیند و مرجع تدوین سند فرهنگی امنیت عمومی و اجتماعی کشور که در جلسه ششم ستاد هماهنگی و راهبری اجرای نقشه مهندسی فرهنگی کشور مورخ 4 مرداد ماه 99 به تصویب رسیده است، را ابلاغ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، بر اساس این ماده واحده، وزارت کشور موظف است با همکاری دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی سند فرهنگی امنیت عمومی و اجتماعی کشور را از زمان ابلاغ با رعایت چارچوب تدوین اسناد ملی حوزه فرهنگ، تدوین و به ستاد هماهنگی نقشه مهندسی فرهنگی کشور ارائه کند.

اجرای این مصوبه منوط به رعایت الزامات متناظر اعم از عدم اختصاص منابع مالی و تشکیلاتی جدید و عدم مغایرت با مقررات لازم الاجرا مرتبط است.

متن کامل ماده واحده فرآیند و مرجع تدوین سند فرهنگی امنیت عمومی و اجتماعی کشور­ به شرح ذیل است: وزارت کشور موظف است با همکاری دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، و در راستای اجرای اقدام ملی 12ذیل راهبرد کل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ ماده واحده «فرآیند و مرجع تدوین سند فرهنگی امنیت عمومی و اجتماعی کشور»

ابلاغ ماده واحده «فرآیند و مرجع تدوین سند فرهنگی امنیت عمومی و اجتماعی کشور»