مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 07:152020-08-13سياسي

وجود مغایرت های طرح تفصیلی، ابهری ها را رنج می دهد


طرح تفصیلی ابهر دارای مغایرت هایی است که برخی از آن ها 700 الی 800 نفر از شهروندان را شامل می شود.

- ایسنا/زنجان رییس شورای اسلامی شهر ابهر گفت: طرح تفصیلی ابهر دارای مغایرت هایی است که برخی از آن ها 700 الی 800 نفر از شهروندان را شامل می شود.

نعمت الله نجیب حسینی صبح امروز (23 مردادماه) در نشست خبری، اظهار کرد: اعضای شورا در یک مسیر معنوی و با تکیه بر گفتمان انقلاب و منویات مقام معظم رهبری و نیز در سایه فرهنگ قرآنی و علوی در چارچوب قانون، عدالت شرع و انصاف برنامه ریزی های خاصی را در راستای خدمت به مردم در سرلوحه کار خودشان قرار داده اند.

وی با اشاره به اینکه شهر به عنوان یک پدیده زنده و پیچیده است که همین امر اداره آن را نیز با چالش های خاصی مواجه می کند، ادامه داد: همین پیچیدگی ها برنامه ریزی مدون و سختی را برای اداره شهر می طلبد.

این مسئول با بیان اینکه شهر قابلیت خلاقیت، نوآوری و به عنوان بستر اقتصادی وابسته به موسسات غیرمادی و مولفه های غیرمادی به ویژه علم و دانش را می طلبد، گفت: برای اینکه بتوانیم این بستر اقتصادی را تقویت کنیم، در وهله اول نیاز به برنامه ریزی است.

نجیب حسینی اضافه کرد: در زمینه برنامه ریزی برای شهر در وهله اول نیازهای مردم احصا شد و در کنار این نیازها با توجه به مکاتباتی که با همه ارگان ها و نخبگان شهری انجام شد ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود مغایرت های طرح تفصیلی، ابهری ها را رنج می دهد

وجود مغایرت های طرح تفصیلی، ابهری ها را رنج می دهد