مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 05:352020-08-13پزشكي

توقف روند افزایشی بیماری کرونا در استان اردبیل


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: روند افزایشی و صعودی بیماری کرونا در استان متوقف شده ولی در مورد کاهش آمار ابتلاء به این بیماری نمی توان نظر قطعی داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدرضا رضایی بنا در خصوص وضعیت استان اردبیل در مقابله با بیماری کرونا عنوان کرد: روند افزایشی و صعودی بیماری کرونا در استان متوقف شده ولی به دلیل اینکه آمار مبتلایان به کرونا در استان هر روز دارای نوسان است، در مورد کاهش آمار ابتلاء به این بیماری نمی توان نظر قطعی داد.

وی افزود: کنترل این بیماری در استان فقط با همکاری و رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم امکان پذیر است و روند نزولی ابتلاء به بیماری کرونا با جدیت و توجه خاص مردم به توصیه های کادر درمان و دانشگاه علوم پزشکی میسر خواهد بود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تصریح کرد: توصیه می کنیم هم استانی های گرامی از حضور در مراکز پرتجمع و شلوغ خودداری کنند و در صورت ضروری بودن حضور، حتماً فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

رضایی بنا افزود: وضعیت استان در خصوص مقابله با کرونا از حساسیت بسزایی برخوردار است لذا مردم در استفاده از ماسک خسته نشوند و همچنان برای حفظ سلامتی خود و عزیزانشان در استفاده از ماسک مصمم باشند و گفتنی است در محل های سرپوشیده استفاده از ماسک جزو ضروریات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف روند افزایشی بیماری کرونا در استان اردبیل

توقف روند افزایشی بیماری کرونا در استان اردبیل