مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 05:252020-08-13سياسي

«شهید مصطفی اخلاقی» الگویی مناسب برای جوانان امروز جامعه ایرانی است


نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با حضور در منزل شهید جهادگر مصطفی اخلاقی و ابلاغ پیام تسلیت مقام معظم رهبری به خانواده وی، گفت: شهید اخلاقی الگویی مناسب برای جوانان امروز جامعه ایرانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت الله محمود محمدی عراقی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب در قم و نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با  با حضور در منزل جهادگر شهید حاج مصطفی اخلاقی، با ابلاغ سلام و تسلیت مقام معظم رهبری از مجاهدت و تلاش های مخلصانه شهید اخلاقی در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

عراقی، شهید اخلاقی را الگویی مناسب برای جوانان امروز جامعه ایرانی عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد همسنگران این شهید عزیز بتوانند با نشر فضائل و مجاهدت های وی، ادامه دهنده این مسیر باارزش و نورانی باشند.

گفتنی است، مراسم چهلمین روز شهادت خادم الرضا(ع) مصطفی اخلاقی با سخنرانی حجت الاسلام محمد قمی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور و مداحی حاج یزدان ناصری امروز ( پنجشنبه، 23 مردادماه) ساعت 21:30 دقیقه با رعایت پروتکل های بهداشتی و در فضای باز گلزار شهدا کرمانشاه برگزار می شود.

مصطفی اخلاقی، جهادگر فرهنگی و رسانه ای سیزدهم تیرماه 99 به همراه چند تن از نیروهای فرهنگی و رسانه ای در حین بازگشت از ماموریت جهادی خود در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شهید مصطفی اخلاقی» الگویی مناسب برای جوانان امروز جامعه ایرانی است

«شهید مصطفی اخلاقی» الگویی مناسب برای جوانان امروز جامعه ایرانی است