مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 04:352020-08-13اقتصادي

افتتاح 4 طرح عمرانی و خدماتی در هشترود طی هفته دولت


شهردار هشترود از افتتاح چهار طرح عمرانی و خدماتی در هشترود طی هفته دولت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پور صادق امروز صبح در جمع خبرنگاران گفت: برای اولین بار در هفته دولت متقاضیان پروانه ساختمانی در هشترود پروانه های الکترونیکی دریافت خواهند کرد.

وی اضافه کرد: شهرداری هشترود در زمینه های فن آوری و سیستم فناوری اطلاعات موفقیت های چشمگیری داشته است و با آموزش نیروهای خود برای راحتی مردم و اینکه رفت و امد مردم به شهرداری کم شود وهم در وقت ارباب رجوع صرفه جویی شود.

وی ابراز داشت: تا هفته دولت سال جاری با تعویض و نصب سیستم های جدید روی دستگاه های رایانه تمام درخواست های مراجعین به شهرداری ثبت الکترونیکی خواهد شد و اولین پروانه نیز در هفته دولت ارائه خواهد شد.

شهردار هشترود در ادامه به افتتاح چهار طرح اساسی و کلیدی در این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح ها در مسکن مهر، خیابان دانشگاه، پارک جوان و پارک شهر هستند که حدود 90 درصد کارهای عمرانی آنها تمام شده است و مابقی نیز تا اوایل شهریور تمام می شود و در هفته دولت این طرح ها افتتاح خواهند شد تا مردم هشترود بتوانند با خانواده های خود دراین اماکن ها با خیال راحت رفت و امد کرده و از امکانات تعبیه شده این مکان ها استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 4 طرح عمرانی و خدماتی در هشترود طی هفته دولت

افتتاح 4 طرح عمرانی و خدماتی در هشترود طی هفته دولت