مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 04:152020-08-13سياسي

تمرکز دشمن بر تضعیف اراده هاست


رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش در همایش فرماندهان این نیرو گفت: تحریف مسائل عقیدتی و فرهنگی، یک هشدار مهم برای ملت ایران است و از خطرناک ترین جریان های فکری در تضعیف اراده ها است.

- رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش در همایش فرماندهان این نیرو گفت: تحریف مسائل عقیدتی و فرهنگی، یک هشدار مهم برای ملت ایران است و از خطرناک ترین جریان های فکری در تضعیف اراده ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارتش، حجت الاسلام والمسلمین شعبانعلی صالحی نسب رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش در سیزدهمین همایش فرماندهان عمده نزاجا با بیان اینکه سبک زندگی مجاهدانه نیازمند سه مولفه، تلاش حداکثری، عبور از موانع و حاکمیت الله است، گفت: تلاش حداکثری، تلاش عاقلانه و بدون چشم داشتی است که برکت حداکثری الهی را به دنبال دارد زیرا موانعی که در مسیر زندگی مجاهدانه قرار دارد، موانعی از جنس الهی است.

صالحی نسب ادامه داد: موانع زندگی مجاهدانه نیاز به مدیریت جهادی دارد و در این حوزه باید تلاش فرهنگی صورت گیرد تا موانع جنگ نرم برداشته شود.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: در جریان تحریم ملت ایران، شکست آمریکا کاملا مشهود است و تحریف مسائل عقیدتی و فرهنگی، یک هشدار مهم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرکز دشمن بر تضعیف اراده هاست

تمرکز دشمن بر تضعیف اراده هاست