مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 02:502020-08-12بين الملل

مراجعه شهروندان اروپایی به مرکز چشم پزشکی جوادالائمه(ع) قم


مراجعه شهروندان اروپایی به مرکز چشم پزشکی جوادالائمه(ع) قم رییس مرکز تخصصی و فوق تخصصی جوادالائمه(ع) قم از انجام ماهانه 1200 عمل جراحی در این مرکز خبر داد و گفت: درصد قابل توجهی از بیماران این مرکز از کشورهای عربی و اروپایی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا از قم، حامد کرمانی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در درمانگاه حضرت جوادالائمه(ع) برگزار شد، به شکل‌گیری این مرکز درمانی اشاره کرد و گفت: مرکز تخصصی و فوق تخصصی چشم پزشکی جوادالائمه(ع) از سال 1383 با عنایت آیت الله العظمی سیستانی و با همت نماینده ایشان آیت‌الله شهرستانی آغاز به کار کرد.

وی افزود: آیت الله شهرستانی همواره پشتیبان ارائه بهترین خدمات درمانی در مرکز چشم پزشکی جوادالائمه(ع)، بیمارستان زابل، بیمارستان خرمشهر، درمانگاه ایلام و مناطق محروم هستند و در حال حاضر عملیات سفت‌کاری ساختمان 11 طبقه مرکز تخصصی قلب(نور) نیز در قم به پایان رسیده است.

رییس مرکز تخصصی و فوق تخصصی جوادالائمه(ع) به کیفیت خدمات درمانی این مرکز اشاره کرد و گفت: این مرکز سال گذشته در سمینار سالانه کشوری چشم پزشکی، از نظر تعداد عمل جراحی مفتخر به کسب رتبه نخست شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجعه شهروندان اروپایی به مرکز چشم پزشکی جوادالائمه(ع) قم

مراجعه شهروندان اروپایی به مرکز چشم پزشکی جوادالائمه(ع) قم