مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 19:352020-08-12پزشكي

توقف روند افزایشی کرونا در اردبیل/لغو حضور دسته جات عزاداری در بازار سنتی اردبیل


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: روند افزایشی و صعودی ابتلا به کرونا در استان اردبیل متوقف شده است.

- ایسنا/اردبیل معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: روند افزایشی و صعودی ابتلا به کرونا در استان اردبیل متوقف شده است.

رضایی بنا 22 مرداد در جلسه ستاد کرونای استان اردبیل با تشریح آخرین وضعیت کنترل بیماری کرونا در یک هفته اخیر اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته 41 بیمار جدید با تشخیص اولیه کرونا در بخش های بیمارستانی بستری شدند تا مداوای آنها انجام شود.

وی به ترخیص 42 بیمار کرونایی با حال عمومی مساعد اشاره و خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 338 بیمار مبتلا به کووید – 19 در بخش کرونای بیمارستان های استان بستری هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل افزود: در شبانه روز گذشته 65 بیمار بدحال در آی سی یو بستری شده و چهار نفر نیز به دلیل ابتلا به کرونا جان باختند.

رضایی بنا بیان کرد: همچنان پنج شهر پرجمعیت استان در وضعیت قرمز قرار دارند و در مورد وضعیت کاهشی باثبات در ابتلا به کرونا در استان باید با احتیاط حرف زد چرا که نوسانات روزانه زیاد است.

وی گفت: همچنان شهروندان را به جدی گرفتن دستورالعمل های بهداشتی توصیه می کنیم و امیدواریم شهروندان در مکان های پرتجمع و سرپوشیده از ماسک استفاده کرده و جانب احتیاط را رعایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف روند افزایشی کرونا در اردبیل/لغو حضور دسته جات عزاداری در بازار سنتی اردبیل

توقف روند افزایشی کرونا در اردبیل/لغو حضور دسته جات عزاداری در بازار سنتی اردبیل