مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 18:102020-08-12پزشكي

دانشمند آمریکایی: ترامپ از بیماری «اختلال شخصیتی خودشیفتگی» رنج می برد


یک دانشمند برجسته آمریکایی در زمینه روانشناسی اعلام کرد که رییس جمهور آمریکا از اختلال شخصیتی خودشیفتگی رنج می برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دکتر جان زینر از دانشمندان برجسته در زمینه روانشناسی در دانشگاه جرج واشنگتن می گوید که دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا از اختلال شخصیتی خودشیفتگی رنج می برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازنشریه ایندیپندنت، این محقق آمریکایی که رییس سابق واحد مطالعات درمانی خانواده در موسسه ملی بهداشت روانی آمریکا بوده در مصاحبه ای و در پاسخ به سوالی درباره ادعای ماری ترامپ خواهرزاده رییس جمهور آمریکا در کتاب خود درباره مشکلات روانی عمویش، به اختلال شخصیتی ترامپ اشاره کرد.

دکتر زیمر در ادامه این مصاحبه به بحران شیوع ویروس کرونا در آمریکا و مدیریت بد دولت این کشور برای مقابله با این همه گیری اشاره کرد و گفت: ما در یک طوفان قرار داریم که ترکیبی از یک همه گیری مرگبار و شکست کامل در رهبری این بحران توسط فردی هستیم که مسئول جلوگیری از این شرایط اضطرار ملی وحشتناک است.

این محقق آمریکایی اضافه کرد: دونالد ترامپ ما را به شکست کشاند چون وی همانطور که همیشه بوده بی کفایت است و از اختلال روانی بسیار شدیدی رنج می برد که وی را برای حضور در هر موضوعی که فراتر از نیاز شخصیت وی برای ستایش است، ناتوان می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشمند آمریکایی: ترامپ از بیماری «اختلال شخصیتی خودشیفتگی» رنج می برد

دانشمند آمریکایی: ترامپ از بیماری «اختلال شخصیتی خودشیفتگی» رنج می برد