مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 14:152020-08-12ورزشي

زنوزی: اشتباهات خودم مانع قهرمانی تراکتور شد


خیلی شفاف می گویم اشتباهاتی که خود من در انتخاب هایم و یا در برخی مسائل داشتم، باعث این اتفاق شد و بیشترین ضرر را نیز خود من کردم.

به اهدافی که برای باشگاه تعریف کرده بودم، - مالک باشگاه تراکتور گفت‌و‌گوی مفصلی درباره اتفاقات این باشگاه در سال‌های اخیر و برنامه‌اش برای سالیان بعد انجام داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور تبریز گفت‌وگویی درباره حواشی برنامه‌های آینده این باشگاه با سایت رسمی باشگاه تراکتور انجام داده است که در زیر می‌خوانید: رویکرد باشگاه تراکتور در سومین سال فعالیت در قالب بخش خصوصی چیست؟ برخی‌ها جوی راه انداخته‌اند که ما باشگاه را واگذار می‌کنیم، هرچند که شاید خود من یکی دو بار این بحث را مطرح کرده‌ام، اما اکنون دقیقاً به خاطر ادعا‌های این آقایان و به خاطر هواداران این باشگاه بزرگ که ارادت خاصی به آن‌ها دارم و با زحمات آنان، این باشگاه به تراکتور بزرگ تبدیل شده است، برای اینکه بدانند من منت‌دار این هواداران هستم، این کار را انجام نخواهم داد و سفت و محکم پای باشگاه ایستاده‌ام و از آن حمایت می‌کنم و امیدوارم به هدفی که برای هواداران و باشگاه تعریف شده است، برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنوزی: اشتباهات خودم مانع قهرمانی تراکتور شد

زنوزی: اشتباهات خودم مانع قهرمانی تراکتور شد