مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 13:452020-08-12بين الملل

بشار اسد سخنرانی خود را به دلیل افت فشار برای دقایقی متوقف کرد


رییس جمهور سوریه امروز در حین سخنرانی در برابر پارلمان جدید این کشور دچار افت اندک فشار خون شد اما پس از گذشت چند دقیقه بازگشت و سخنرانی خود را کامل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دفتر ریاست جمهوری سوریه روز چهارشنبه اعلام کرد که بشار الاسد رییس جمهور سوریه عصر امروز در حین سخنرانی در برابر پارلمان جدید این کشور دچار اندکی افت فشار خون شد و برای دقایقی سخنرانی خود را متوقف کرد.

بر اساس این بیانیه، رییس جمهور سوریه پس از چند دقیقه  با بهبود حالش سخنرانی خود را به صورت طبیعی کامل کرد و مشروح سخنرانی او ساعت شش و نیم به وقت سوریه از رسانه های این کشور پخش می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رسمی سوریه(سانا) ، پارلمان جدید سوریه که بر اساس سومین دور انتخابات پس از بحران در این کشور تشکیل شده است، کار خود را از روز دوشنبه آغاز کرد.

جلسه افتتاحیه روز دوشنبه پارلمان سوریه به ادای سوگند نیمی از 150 عضو پارلمان  اختصاص داشت  و نیم دیگر هم امروز سوگند یاد کرده و پس از آن به سخنان رییس جمهور این کشور گوش فرادادند.

بر اساس قانون اساسی کشور سوریه، تشکیل پارلمان جدید عملا به معنای استعفای دولت است و بر این اساس پیش بینی می شود که در مقطع پیش رو دولت جدید تشکیل شود اما میزان تغییر به صلاحدید رییس جمهور بستگی دارد که نخست وزیر را معرفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بشار اسد سخنرانی خود را به دلیل افت فشار برای دقایقی متوقف کرد

بشار اسد سخنرانی خود را به دلیل افت فشار برای دقایقی متوقف کرد