مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 13:452020-08-12بين الملل

بندر بیروت به تدریج فعالیتش را از سرگرفت


بندر بیروت امروز (چهارشنبه) به طور تدریجی با هدف تامین کالاها و اجناس برای بازارهای محلی و یک هفته پس از انفجار مهیب که ده ها کشته و هزاران زخمی برجار گذاشت، - بندر بیروت امروز (چهارشنبه) به طور تدریجی با هدف تامین کالاها و اجناس برای بازارهای محلی و یک هفته پس از انفجار مهیب که ده ها کشته و هزاران زخمی برجار گذاشت، فعالیتش را از سرگرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت خبرگزاری آناتولی، راؤول نعمه، وزیر اقتصاد دولت موقت لبنان در توییتر نوشت: از 16 جرثقیل موجود در بندر بیروت 12 مورد کار می کنند.

نعمه افزود: بندر در حال حاضر فعال است تا کشتی ها محموله های خود را خالی کنند، همچنین تجار می آیند و از بندر اجناس و کالاهایشان را تحویل می گیرند.

در چهار اوت بیروت، پایتخت لبنان شبی خونین را سپری کرد به طوری که 171 تن کشته، بیش از 6000 تن زخمی، ده ها تن مفقود و ده ها تن آواره شدند.

میزان خسارات نیز حدود 15 میلیارد دلار برآورد شده است.

پنج شنبه گذشته وزیر اقتصاد خسارات بندر را دو میلیارد دلار برآورد کرد و گفت، لبنان قدرت مالی برای مقابله با پیامدهای انفجار را ندارد.

نعمه امروز هم گفته بود، ذخایر گندم در کشورش نیاز بازار داخلی برای چهار ماه آینده را تامین می کند و ذخیره آرد لبنان 32 تن است که 110 هزار تن هم در دو هفته آینده خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بندر بیروت به تدریج فعالیتش را از سرگرفت

بندر بیروت به تدریج فعالیتش را از سرگرفت