مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 13:252020-08-12اجتماعي

هشدار سازمان سنجش به موسسات کلاهبردار/اعلام زمان توزیع کارت کنکور


کارت ورود به جلسه داوطلبان آزمون سراسری سال 99 از 28 مرداد ماه می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

- کارت ورود به جلسه داوطلبان آزمون سراسری سال 99 از 28 مرداد ماه می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آزمون سراسری 99 در روزهای چهارشنبه 29 مرداد، پنجشنبه 30 مرداد، جمعه 31 مردادماه و شنبه اول شهریور ماه سال 1399 در سراسر کشور با رعایت دستورالعمل های بهداشتی مصوب برگزار خواهد شد.

بر این اساس آزمون عمومی و اختصاصی داوطلبان گروه آزمایشی هنر در صبح روز چهارشنبه 29،، داوطلبان گروه های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در صبح روز پنج شنبه 30، داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح جمعه 31 مرداد و داوطلبان گروه آزمایشی زبانهای خارجی در صبح روز شنبه اول شهریور ماه در 392 شهرستان و بخش مختلف کشور برگزار خواهد شد.

توزیع کارت گروه های آزمایشی همچنین کارت های شرکت در آزمون همه داوطلبان گروههای آزمایشی علوم ریاضی و فنی ، علوم تجربی ، علوم انسانی ، هنر و زبانهای خارجی به همراه راهنمای شرکت در آزمون از روز سه شنبه 28 تا روز چهارشنبه 29 مراداد بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار سازمان سنجش به موسسات کلاهبردار/اعلام زمان توزیع کارت کنکور

هشدار سازمان سنجش به موسسات کلاهبردار/اعلام زمان توزیع کارت کنکور