مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 12:252020-08-12سياسي

نیازمندان واقعی و آسیب دیدگان کرونا شناسایی شوند


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: نیازمندان واقعی و آسیب دیدگان کرونا به درستی در چهارمحال و بختیاری شناسایی شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد علی نکونام ظهر چهارشنبه در جلسه مسئولان گروه های جهادی مجری در رزمایش مواسات و کمک مومنانه با نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: نباید گرفتار امیال نفسی نفسانی و ضابطه بازی شد و اولویت را آشنایان و… قرار داد.

وی افزود: در طرح رزمایش کمک های مومنانه باید نیازمندان مورد توجه باشد که به راستی از نیازمندان واقعی و آسیب دیدگان کرونا بوده و دارای مشکل معیشتی باشند لذا شناسایی درست این اقشار از دغدغه های ما است و باید به شدت به این اقشار کمک شود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: در مرحله رزمایش کمک های مومنانه به راستی نهضت تعادل و احسان شکل گرفته که این هم از دغدغه ها است.

وی ادامه داد: حدود 120 تا 130 تن مرغ در استان وارد می شود که مقدار کمی نیست و اگر درست برنامه ریزی نشود همه در پیشگاه خداوند مسئول هستیم پس باید برای این میزان مرغ که حدود یک و نیم میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده توجه کافی داشت تا به دست اهلش برسد و به گونه ای نباشد که حق مطلب ادا نشود زیرا حق الناس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمندان واقعی و آسیب دیدگان کرونا شناسایی شوند

نیازمندان واقعی و آسیب دیدگان کرونا شناسایی شوند