مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 11:352020-08-12پزشكي

چگونه همسر شادی باشیم؟/ راهکارهای شاد بودن در زندگی مشترک


نکته اصلی ازدواج سالم و پایدار، حفظ شادی و خوشبختی در روابط است.

مهم نیست چه چالش هایی در زندگی شما وجود دارد، شما باید برای حفظ زندگی و حتی سلامتی تان شعله شادی و خنده را در ازدواج خود متعادل نگه دارید اما چگونه؟! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، بر اساس مطالعه جدیدی که محققان انجمن علوم روانشناسی انجام داده اند، این گفته قدیمی همسر شاد، زندگی شاد می تواند درست باشد.

این گروه دریافتند که وقتی همسران از زندگی خود رضایت دارند، نه تنها در روابطشان شادتر هستند، بلکه داشتن همسر شاد ضامن سلامت شما بوده و در افزایش طول عمر زوجین مؤثر است اما باید واقع بین باشید که حتی همسران شاد و پرانرژی هم همیشه نمی توانند شاد باشند؛ به هرحال در کنار شادی، غم هم هست اما مهم این است که شما راز و رمز شاد بودن را به عنوان شریک زندگی بلد باشید.

برای شاد بودن نه نیازی به ثروت زیاد دارید و نه شرایط زندگی و کار آن چنانی؛ بلکه شاد بودن قواعدی دارد که کافی است آنها را رعایت کنید.

نقش مرد در شادی زن برخی افراد معیارهای خاصی برای شاد بودن دارند؛ عده ای شادی را در پول و ثروت می دانند و عده ای در رسیدن به آرزوها اما شادی در زندگی مشترک با چیزهای کوچک هم قابل دستیابی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه همسر شادی باشیم؟/ راهکارهای شاد بودن در زندگی مشترک

چگونه همسر شادی باشیم؟/ راهکارهای شاد بودن در زندگی مشترک