مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 11:302020-08-12سياسي

مردم خراسان جنوبی پیشتاز در رعایت پروتکل های بهداشتی/ کاهش آمار روزانه کرونا


معاون بهداشتی دانشگاه علوم بیرجند گفت: مردم خراسان جنوبی نسبت به خیلی از استان های کشور در رعایت پروتکل های بهداشتی چون استفاده از ماسک پیشتاز هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کامبیز مهدی زاده ظهر چهارشنبه در ستاد عملیات محرم 1442 اظهار کرد: در شرایطی که کرونا مردم را گرفتار کرده، افراد پناهی جز اهل بیت (ع) ندارد و از این جهت مراسم ماه محرم به حفظ سلامت معنوی و روحی مردم کمک می کند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم بیرجند با اشاره به اینکه مراسم ماه محرم باید با رعایت مسائل بهداشتی صورت گیرد، بیان کرد: خوشبختانه مردم خراسان جنوبی نسبت به خیلی از استان های کشور پروتکل های بهداشتی چون استفاده از ماسک را رعایت می کنند.

مهدی زاده با بیان اینکه رعایت پروتکل ها در استان آمار روزانه مبتلایان را تا حدی کاهش داده است، ادامه داد: ما در مقطعی روزانه 50 مبتلا در خراسان جنوبی داشتیم ولی اکنون وضعیت به نسبت رو به بهبودی داریم که هرچند شکننده است.

وی با اشاره به اینکه در یک ماه گذشته به اندازه چهار ماه قبل از آن مرگ ناشی از کرونا در خراسان جنوبی داشته ایم، افزود: همه این موارد ضرورت رعایت موارد بهداشتی را دو چندان می کند و مردم ما نیز این نکات را مد نظر دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم خراسان جنوبی پیشتاز در رعایت پروتکل های بهداشتی/ کاهش آمار روزانه کرونا

مردم خراسان جنوبی پیشتاز در رعایت پروتکل های بهداشتی/ کاهش آمار روزانه کرونا