مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 11:252020-08-12بين الملل

انفجار بیروت بهانه ای دست آمریکایی ها جهت تحریم مقامات لبنانی


انفجار بندر بیروت در چهارم اوت بهانه ای دست آمریکایی ها داده تا لوایح قانونی خود جهت اعمال تحریم ها علیه مسؤولان لبنانی را به اتهام فساد دوباره به جریان بیندازند.

- انفجار بندر بیروت در چهارم اوت بهانه ای دست آمریکایی ها داده تا لوایح قانونی خود جهت اعمال تحریم ها علیه مسؤولان لبنانی را "به اتهام فساد" دوباره به جریان بیندازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای الشرق الاوسط، قانونگذاران و مسؤولان آمریکایی از چند ماه قبل در حال تدوین لوایح قانونی و پیشنهادهای مصوبه هایی برای إعمال تحریم ها علیه مسؤولان و طرف های سیاسی لبنانی هستند.

بهانه آنها برای این اقدامات خصمانه شان، تماس مستقیم این مسؤولان لبنانی با حزب الله است که گروهی سیاسی قانونی در لبنان است.

مسؤولان آمریکایی همچنین ادعای دست داشتن این مسؤولان در فساد و نقض های حقوق بشر را برای توجیه تحریم های خود مطرح می کنند.

محافل نزدیک به مراکز پژوهشی و نهادهای دولتی آمریکا اعلام کردند که این امکان وجود دارد که تعدادی از قانونگذاران در مجلس نمایندگان و سنا در راستای تصویب قوانینی تلاش کنند که در گذشته برای إعمال تحریم ها بر مسؤولان لبنانی به دلیل ارتباطشان با حزب الله تدوین کرده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انفجار بیروت بهانه ای دست آمریکایی ها جهت تحریم مقامات لبنانی

انفجار بیروت بهانه ای دست آمریکایی ها جهت تحریم مقامات لبنانی