مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 11:252020-08-12سياسي

قانعی: خبر های خوبی از تولید واکسن کرونا منتشر می کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مصطفی قانعی؛ رییس کمیته علمی ستاد ملی مبارزه با کرونا در نشست علمی تخصصی روایت فتح کرونا در نشست بررسی اقدامات این کمیته که در دانشگاه جامع امام حسین (ع) برگزار شد، - رییس کمیته علمی ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: به لطف الهی و تلاش متخصصان حوزه پزشکی در ماه های آینده خبر های خوبی از تولید واکسن موثر برای علاج کرونا منتشر می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مصطفی قانعی؛ رییس کمیته علمی ستاد ملی مبارزه با کرونا در نشست علمی تخصصی روایت فتح کرونا در نشست بررسی اقدامات این کمیته که در دانشگاه جامع امام حسین (ع) برگزار شد، گفت: در آغاز مواجهه هر کشور با بحران و اپیدمی همچون کرونا اولین اقدامی که باید صورت گیرد عملی کردن و ایجاد نظام مراقبت است.

نظام مراقبتی یعنی هر فردی که در کشور جان خود را از دست دهد باید علت مرگ و میر او مشخص گردد که در ایران در اواخر سال قبل اولین مورد مرگ بر اثر بیماری کرونا یا کووید 19 تشخیص داده شد.

وی در خصوص این بیماری اظهار داشت: کرونا بیماری پاندمیکی است که در آغاز جامعه جهانی این احساس را داشت که همچون سایر بیماری های عفونیِ دیگر بعد از گذشت از دوره ی پیکِ خود از بین خواهد رفت و شرایط به حالت اولیه باز می گردد؛ اما بر خلاف پیش بینی ها این بحران شوک بزر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانعی: خبر های خوبی از تولید واکسن کرونا منتشر می کنیم

قانعی: خبر های خوبی از تولید واکسن کرونا منتشر می کنیم