مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 11:002020-08-12سياسي

کمتر از 40 درصد هیات های همدان مراسم محرم را برگزار می کنند


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: امسال به خاطر وضعیت کرونا کمتر از 40 درصد هیات های همدان مراسم محرم را برگزار می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حجت الاسلام محمدهادی نظیری ظهر امروز در کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای استان همدان ضمن قدردانی از تلاش عوامل بهداشت و درمان استان در کنترل کرونا اظهار کرد: آنها جهادگونه در سنگر سلامت حضور یافته و حافظ جان هموطنان هستند که قدردانن هستیم.

وی تاکید کرد: این قشر با ازخودگذشتگی و اقدامات لازم توانستند قدرت و توانایی نظام جمهوری اسلامی را بار دیگر به رخ جهانیان بکشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه به ایام عزاداری ماه محرم نزدیک می شویم و برگزاری مراسم درخور با حفظ رعایت پروتکل های بهداشتی مورد توجه است گفت: در ستاد ملی مقابله با کرونا وو کمیته امنیت انتظامی دستورالعملی برای این منظور لحاظ شده و کارگروهی به نام کارگروه عزاداری   شکل گرفته تا ضمن تأمین سلامتی مردم، عزاداری نیز به نحو شایسته ای برگزار شود.

وی با بیان اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری در روز عید غدیر برای ما فصل الخطاب است افزود: ایشان فرمودند به آن دستورالعمل هایی که ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرده پایبندم و همه موظفیم مطابق آن عمل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمتر از 40 درصد هیات های همدان مراسم محرم را برگزار می کنند

کمتر از 40 درصد هیات های همدان مراسم محرم را برگزار می کنند