مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 11:002020-08-12سياسي

خبرنگاران و کادر درمان، دو بازی قدرتمند دفاع از سلامت جامعه


خبرنگاران و کادر درمان، دو بازوی قدرتمند در دفاع از سلامت جامعه به شمار می روند.

- ایسنا/زنجان فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: خبرنگاران و کادر درمان، دو بازوی قدرتمند در دفاع از سلامت جامعه به شمار می روند.

سردار رحیم جهانبخش ظهر امروز (22 مردادماه) در نشست خبری با بیان اینکه خبرنگاران در همه عرصه های دفاع از کیان، ناموس، جغرافیا، امنیت و سلامت به عنوان یک گروه مرجع بسیار تأثیرگذار همواره درخشیده اند، اظهار کرد: خبرنگاران همواره جریان اطلاعات را در رنگ های جامعه جاری کرده اند و بخش قابل توجهی از تلاش گروه های مختلف اجتماعی برای مقابله با پیشگیری از ویروس منحوس کرونا نقش آفرینی خبرنگاران بود.

وی با اشاره به نقش پررنگ و تاثیرگذار خبرنگاران در حوزه پیشگیری از وقوع جرم در جامعه و با بیان اینکه دو نفر از همکاران نیروی انتظامی استان زنجان، پلیس زن و پلیس مرد به دلیل بیماری کرونا در دوران خدمت جان خود را از دست داده اند، افزود: خبرنگاران و کادر درمان دو بازوی قدرتمند دفاع از سلامت جامعه، هم سو، هم افزا و هم راستا برای مقابله با کرونا پیش رفتند.

این مسئول در رابطه با بازرسی های نیروی انتظامی از واحدها و صنوف استان در راستای پیشگیری از شیوع کرونا، تصریح کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون 65 هزار و 823 واحد صنفی در استان توسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران و کادر درمان، دو بازی قدرتمند دفاع از سلامت جامعه

خبرنگاران و کادر درمان، دو بازی قدرتمند دفاع از سلامت جامعه