مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 10:502020-08-12سياسي

دانشجویان برای ایجاد ارزش افزوده درس بخوانند


معاون علمی و فناوری با بیان اینکه 40 پارک علم و فناوری در کشور فعالیت می کنند، گفت: دانشجویان باید برای ایجاد ارزش افزوده در کشور درس بخوانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دکتر سورنا ستاری امروز در نهمین دوره نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس2020 که به صورت مجازی برگزار شد با بیان اینکه اراده برگزاری نمایشگاه اینوتکس به صورت مجازی در پارک علم و فناوری وجود داشته است گفت: این نمایشگاه که به صورت مجازی برگزار شده قدم خوبی است و امیدواریم که در نمایشگاه اینوتکس امسال مذاکرات خوبی بین شرکتها صورت بگیرد.

وی درخصوص نمایشگاه فناوری و نوآوری اینوتکس گفت: امیدوار هستیم که این دوره از نمایشگاه دستاوردهای خوبی داشته باشد تا زمینه تبادل فناوری بین بازیگران عرصه و اکوسیستم فناوری و نوآوری را فراهم سازد.

معاون علمی و فناوری گفت: در حال حاضر اتفاقات خوبی در اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور به وقوع پیوسته که می توان به فعالیت 5300 شرکت دانش بنیان و راه اندازی چندین هزار استارت اپ و شتابدهنده ها اشاره کرد.

وی خاطر نشان کرد: از دیگر تحولات اکوسیستم فناوری و نوآوری ایجاد بیش از 40 پارک علم و فناوری، کارخانه های نوآوری و ایجاد نواحی نوآوری است که علاوه بر آن در حوزه هایی که زیست بوم فناوری نداشتیم، نیز ورود پیدا کردیم که حوزه های ICT، سلول ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان برای ایجاد ارزش افزوده درس بخوانند

دانشجویان برای ایجاد ارزش افزوده درس بخوانند