مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 10:152020-08-12سياسي

دستورالعمل برگزاری مراسمات عزاداری محرم باید ضمانت اجرایی داشته باشد


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهرکرد گفت: دستورالعمل برگزاری مراسمات عزاداری محرم و صفر از طریق ستاد کرونا به استان ها ابلاغ شده است، اما برای اجرای این پروتکل ها توسط هیات های مذهبی باید ضمانت اجرایی وجود داشته باشد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهرکرد گفت: دستورالعمل برگزاری مراسمات عزاداری محرم و صفر از طریق ستاد کرونا به استان ها ابلاغ شده است، اما برای اجرای این پروتکل ها توسط هیات های مذهبی باید ضمانت اجرایی وجود داشته باشد.

عبدالرضا علیمحمدی 22 مردادماه در جلسه ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا در چهارمحال و بختیاری با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به ویروس در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: بسیاری از مراسمات دینی نظیر نمازهای جمعه و جماعت برای حفظ سلامتی مردم جامعه و جلوگیری از شیوع کرونا تعطیل شد، بنابراین باید برگزاری مراسمات محرم با رعایت موازین بهداشتی باشد تا سلامت مردم به خطر نیوفتد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهرکرد ادامه داد: دستورالعمل برگزاری مراسمات عزاداری محرم و صفر از طریق ستاد کرونا به استان ها ابلاغ شده است، اما برای اجرای این پروتکل ها توسط هیات های مذهبی باید ضمانت اجرایی وجود داشته باشد، همه ما محب اهل بیت (ع) هستیم اما باید نسبت به حفظ سلامت مردم نگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل برگزاری مراسمات عزاداری محرم باید ضمانت اجرایی داشته باشد

دستورالعمل برگزاری مراسمات عزاداری محرم باید ضمانت اجرایی داشته باشد