مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 10:102020-08-12بين الملل

درخواست پارلمان عربی از شورای امنیت برای اقدام فوری علیه حملات ترکیه به عراق


رییس پارلمان عربی ضمن محکوم کردن حملات مکرر ترکیه به خاک عراق، از شورای امنیت خواست برای متوقف کردن این حملات اقدامی فوری اتخاذ کند.

- رییس پارلمان عربی ضمن محکوم کردن حملات مکرر ترکیه به خاک عراق، از شورای امنیت خواست برای متوقف کردن این حملات اقدامی فوری اتخاذ کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، مشعل بن فهم السلمی، رییس پارلمان عربی تجاوز آشکار ترکیه به خاک عراق را محکوم کرد که با پهپاد به منطقه سیدکان در استان اردبیل صورت گرفت و در اثر آن شماری از مرزبانان عراق کشته و زخمی شدند.

وی با صدور بیانیه ای اعلام کرد، این اقدامات متجاوزانه آشکار و نقض های نظامی مکرر نیروهای ترکیه در خاک عراق تجاوز به حاکمیت این کشور، نقض کنوانسیون سازمان ملل و قوانین بین المللی، نقض قطعنامه های شورای امنیت و بی احترامی به روابط همسایگی است.

وی تاکید کرد، پارلمان عربی از دولت عراق در تمامی اقداماتی که برای دفاع از حاکمیت و ملت کشورش و مقابله با هرگونه تجاوز به خاکش اتخاذ کند، حمایت خواهد کرد و برای جمع آوری حمایت های منطقه ای و بین المللی با هدف متوقف کردن حملات مکرر ترکیه به خاک عراق آماده همکاری با پارلمان این کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست پارلمان عربی از شورای امنیت برای اقدام فوری علیه حملات ترکیه به عراق

درخواست پارلمان عربی از شورای امنیت برای اقدام فوری علیه حملات ترکیه به عراق