مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 10:052020-08-12دانش

ارزیابی دانشجویان در طول ترم در دستور کار دانشگاه ها قرار گیرد


نیاز است ارزیابی دانشجویان در طول ترم انجام شود که در ترم گذشته به این موضوع کمتر توجه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، علی خاکی صدیق در همایش ملی تبادل تجربیات دانشگاه ها و مراکز آموزشی در اجرای آموزش الکترونیکی در بحران کووید -19 که به صورت مجازی برگزارشد، اظهار داشت: در آموزش عالی نیاز به بازنگری قوانین آموزشی، انعطاف پذیری در قوانین آموزشی و استفاده از شیوه های نوین در آموزش هستیم.

وی با بیان اینکه بحران کرونا می تواند تبدیل به فرصت شود و دانشگاه ها دانشجویان بین المللی بیشتری را جذب کنند، ادامه داد: نظام آموزشی پیش از بحران کرونا و ورود به آموزش مجازی بسیار غیرقابل انعطاف و به شدت سنتی بود و تمایل به تغییر نیز یا دیده نمی شد یا بسیار کند بود.

معاون آموزشی وزارت علوم تصریح کرد: طبق سئوالی که یونسکو از تمامی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از سراسر دنیا کرد مبنی بر اینکه آیا کرونا دانشگاه شما را تحت تأثیر قرار داده است یا خیر؟ فقط یک دانشگاه در آفریقا اعلام کرد که تحت تاثیر کرونا قرار نگرفته است.

خاکی صدیق در ادامه گفت: 10 درصد دانشگاه ها اعلام کرده بودند تحت تاثیر کرونا هستند، ولی دانشگاه را باز نگه داشته اند، 30 درصد اعلام کرده بودند که دانشگاه نیمه باز است و 59 درصد تمام فعالیت های خود را تعطیل کرده بودن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزیابی دانشجویان در طول ترم در دستور کار دانشگاه ها قرار گیرد

ارزیابی دانشجویان در طول ترم در دستور کار دانشگاه ها قرار گیرد