مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 09:552020-08-12پزشكي

ابتلای 4132 نفر به کرونا در چهارمحال و بختیاری تا کنون


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: تا روز گذشته از حدود 19 هزار و 961 فرد مشکوک به ویروس کرونا نمونه‌گیری انجام شده است که از این جواب نمونه 4133 فرد مثبت اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید شیرانی 22 مردادماه در جلسه ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه روند شیوع کرونا ویروس در تمامی کشورهای جهان روند صعودی به خود گرفته است، اظهار کرد: بسیاری از کشورها در کنترل این ویروس محدودیت‌های شدیدی را اعمال کردند، اما با کاهش محدودیت‌های این کشورها نیز وارد موج دوم شیوع این ویروس شده‌اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد افزود: خبرهای امیدوارکننده‌ای از ساخت واکسن کرونا در جهان منتشر شده است، اما تا زمان ساخت واکسن ویروس کرونا و قرار گرفتن این واکسن در دسترس عموم نباید انتظار معجزه درخصوص کنترل این بیماری را داشته باشیم، بنابراین در حال حاضر باید پروتکل‌های بهداشتی با حساسیت پیگیری شود.

وی با اشاره به اینکه در هفته اخیر روند ابتلا به کرونا در استان‌های کشور روند کاهشی داشته است، اعلام کرد: در چهارمحال و بختیاری آمار ابتلا به کرونا متغیر است، در برخی از روزها روند افزایشی و برخی روزها روند کاهشی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای 4132 نفر به کرونا در چهارمحال و بختیاری تا کنون

ابتلای 4132 نفر به کرونا در چهارمحال و بختیاری تا کنون