مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 09:352020-08-12اجتماعي

تشدید سختگیری های کرونایی در فرودگاه ها با کمک ناجا


سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از تشدید اقدامات سختگیرانه در فرودگاه ها و سفرهای هوایی مردم برای پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد.

- سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از تشدید اقدامات سختگیرانه در فرودگاه ها و سفرهای هوایی مردم برای پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز رییس سازمان هواپیمایی کشوری با فرمانده نیروی انتظامی دیدار کرد و تورج دهقان زنگنه – رییس سازمان هواپیمایی کشوری - از جدیت نیروی انتظامی در رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه برای جلوگیری کردن از ورود افراد بدون ماسک به فرودگاه ها تشکر کرد و سردار اشتری نیز اعلام کرد که از این به بعد با هماهنگی سایر فعالان صنعت حمل و نقل هوایی بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در فرودگاه ها نظارت سختگیرانه تری خواهیم داشت.

رضا جعفرزاده - سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری – درباره ی اقدامات سختگیرانه بهداشتی در فرودگاه ها و سفرهای هوایی اظهار کرد: از این به بعد و با هماهنگی بیشتر با نیروی انتظامی به هیچ وجه اجازه ورود به افراد بدون ماسک به فرودگاه ها را نخواهیم داد و اگر کسی پس از ورود به ترمینال ها ماسک اش را بردارد هیچ کس اجازه سرویس دهی و خدمات دهی به آن مسافر را نخواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید سختگیری های کرونایی در فرودگاه ها با کمک ناجا

تشدید سختگیری های کرونایی در فرودگاه ها با کمک ناجا