مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 09:202020-08-12ورزشي

موضوع انتقال امتیاز تیم فوتبال پیکان به هرمزگان چه بود


استاندار هرمزگان در خصوص مذاکره انتقال امتیاز تیم فوتبال پیکان تهران به هرمزگان، گفت: پیشنهادی از سوی استانداری هرمزگان ارائه شده اما همه چیز به انتهای فصل مسابقات لیگ برتر فصل جاری و جلسات آتی موکول شده است.

- فریدون همتی در گفت و گو با ایسنا، افزود: همانطور که می دانیم ورزش مهمترین رکن در تزریق روحیه نشاط و شادابی به جامعه است.

وی با بیان اینکه همواره پیشگیری بهتر از درمان است، خاطرنشان کرد: حضور جوانان و مردم در ورزشگاه و تخلیه انرژی امری ضروری است که همگان بر آن تأکید دارند و باید در این مسیر حرکت کنیم.

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه ورزش استان طی سال های گذشته از سطح اول کشور دور شده و برای آنکه نام هرمزگان را بار دیگر در سطح کشور در زمینه ورزش احیا کنیم نیاز به یک تیم لیگ برتری فوتبال دیده می شد، اضافه کرد: هرمزگان تجربه حضور در سطح اول فوتبال کشور را دارد و تمامی زیرساخت ها برای تحقق این امر محیاست و نیاز است با یک همت همگانی بتوانیم از پتانسیل این رشته ورزشی در استان هرمزگان بهره ببریم.

وی با بیان اینکه قرار است با مشارکت صنایع غرب استان هرمزگان زمینه را برای انتقال امتیاز پیکان تهران به هرمزگان محیا کنیم، عنوان کرد: پیشنهاد اولیه از سوی استانداری هرمزگان ارائه شده اما همه چیز به انتهای فصل مسابقات لیگ برتر ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوع انتقال امتیاز تیم فوتبال پیکان به هرمزگان چه بود

موضوع انتقال امتیاز تیم فوتبال پیکان به هرمزگان چه بود