مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 09:152020-08-12دانش

آمادگی دانشگاه شهرکرد برای برگزاری گنکور سراسری/ ابراز رضایت از آزمون ارشد و دکتری


رییس دانشگاه شهرکرد ضمن اعلام آمادگی برای برگزاری کنکور سراسری گفت: در برگزاری آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری جزو استان های موفق بودیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد ظهر امروز سعید کریمی گفت: دانشگاه شهرکرد دانشگاه جامع یا مادر در استان است که بالغ بر هشت هزار دانشجو در 210 رشته گرایش در 8 دانشکده در آن مشغول تحصیل هستند.

رییس دانشگاه شهرکرد افزود: دانشگاه شهرکرد به واسطه موقعیت جغرافیایی مناسب در پژوهشکده علوم طلوع، پژوهشکده نانو، انتقال جنین دام، زیست فناوری در تولید و بروزرسانی علم تلاش می کند.

وی ادامه داد: دانشگاه شهرکرد 360 عضو هیات علمی دارد و اعضای هیات علمی دانشگاه شهرکرد از دانشمندان جوان و تعدادی از آن ها از هیات علمی های یک درصد برتر دنیا هستند و ارتباطات خوبی با کشور های خارجی همچون استرالیا و کانادا برقرار است.

کریمی اظهار داشت: پژوهشکده انتقال جنین دام همچون پژوهشکده رویان بسیار تاثیرگذار است و  با گاو داری های بزرگ و صنعتی در خصوص طرح های انتقال جنین دام فعالیت می کند.

رییس دانشگاه شهرکرد با اشاره به برگزاری کنکور ارشد و دکتری گفت: تمامی پروتکل ها همچون تهویه هوا، فاصله گذاری 2 متری، ضدعفونی انجام شد و جزو استان های با عملکرد مثبت در خصوص برگزاری آزمون ارشد و دکتری بودیم و آمار تعداد افراد شرکت کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی دانشگاه شهرکرد برای برگزاری گنکور سراسری/ ابراز رضایت از آزمون ارشد و دکتری

آمادگی دانشگاه شهرکرد برای برگزاری گنکور سراسری/ ابراز رضایت از آزمون ارشد و دکتری