مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 08:252020-08-12سياسي

هود شیمیایی چیست؟


هود شیمیایی یا هود شیمی (Fume Hood) جزء اقلام اساسی در آزمایشگاه ها جهت امنیت فضای آزمایشگاه و سلامت کارکنان آزمایشگاه و مهمترین رکن استاندارد یک آزمایشگاه می باشد.

- هود شیمیایی یا هود شیمی (Fume Hood) جزء اقلام اساسی در آزمایشگاه ها جهت امنیت فضای آزمایشگاه و سلامت کارکنان آزمایشگاه و مهمترین رکن استاندارد یک آزمایشگاه می باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،بنابراعلام شرکت کارن پویا نوآور، فیلتر کربن جذب می نماید.

سرعت جریان مکش هود شیمی از 0.

4 تا 0.

6 متر بر ثانیه می باشد و میزان مکش هود آزمایشگاهی بنا به فضای آزمایشگاه و ابعاد هود به تعیین دقیق فن سانتریفیوژ با دور متناسب می باشد که فن های مورد استفاده در هودهای شیمیایی ترجیحا فن های سانتریفیوژ کاملا ضد اسید از جنس پی وی سی با دور متغیر 1400 rpm یا 2800 rpm مطابق با فضای کاری تعبیه می گردد.

انواع هود شیمیایی هود شیمیایی به دو مدل کانالدار (Ducted) و بی کانال (Ductless) تقسیم می گردد که در بیشتر آزمایشگاه ها مدل کانال دار مورد استفاده قرار می گیرد که این هودها به دو صورت تک جداره و دو جداره از جنس های MDF و فلز و استیل مورد استفاده قرار می گیرد.

مشخصات فنی هود شیمیایی کارن لب .

بدنه: هود شیمیایی ساخته شده از اسکلت فلزی 30 در 30 با پوشش رنگ الکترواستاتیک ضد اسید و جنس بدنه از ام دی اف 16 میل یا HPL جهت محیط های اسیدی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هود شیمیایی چیست؟

هود شیمیایی چیست؟