مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 08:002020-08-12سياسي

برخی معتادان به مرحله خون بازی رسیده اند/ فوت 2 پلیس بر اثر کرونا


فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه گاها وضعیت معتادان به حدی رسیده است که خون بازی می کنند، گفت: این معتادان خون خودشان را به خودشان تزریق می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سردار رحیم جهانبخش در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: روز خبرنگار یادآور این است که خبرنگاران در برهه های مختلف درخشیده اند و بودنشان همواره جریان شفاف اطلاعات را در رگ های جامعه جاری و ساری کرده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه درخشش جامعه خبرگزاری همچون درخشش مدافعان سلامت که در کنار هم بودند، قابل تقدیر است، گفت: امروز اگر آمارهای مرتبط با همه گیری ویروس را بررسی کنیم، هرجا که رسانه ها تاثیرگذار بوده اند، وضعیت ما مطلوب تر بوده است.

وی از ویروس کرونا به عنوان بلای قرن یاد کرد و افزود: اگر امروز در جامعه فرهنگ ماسک زدن همچون کمربند ایمنی بستن جاسازی شده در نتیجه تلاش خبرنگاران بوده است.

سردار جهانبخش با اشاره به اینکه اگر دنبال پیشگیری از ویروس هستیم ، عنصر اصلی آن خبرنگاران هستند، گفت: این یعنی تلاش خبرنگار در عرصه سلامت عمومی محرز و مسلم بوده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه خبرنگار عامل ایجاد شفافیت و تبلور زلالی در جامعه است، گفت: جنس خبرنگار جنس خدایی است اگر خدایی فکر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی معتادان به مرحله خون بازی رسیده اند/ فوت 2 پلیس بر اثر کرونا

برخی معتادان به مرحله خون بازی رسیده اند/ فوت 2 پلیس بر اثر کرونا