مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 07:202020-08-12پزشكي

برگزاری آیین شادی و عزا عامل شیوع مجدد کرونا در سلسله


رییس شبکه بهداشت و درمان سلسله برگزاری آیین های شادی و عزا را عامل اصلی شیوع مجدد ویروس کرونا در این شهرستان اعلام کرد.

- رییس شبکه بهداشت و درمان سلسله گفت: با توجه به اینکه عامل اصلی شیوع مجدد ویروس کرونا در این شهرستان برگزاری آیین های شادی و عزا است، مردم که پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند نباید تاوان سهل انگاری و ساده انگاری برگزار کنندگان این آیین ها را بدهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، دکتر حمزه حسنی با اشاره به تاکیدات مکرر ستاد مقابله کرونا درخصوص عدم برگزاری مراسم های شادی و عزا، اظهار داشت: طبق دستور دادستان مسوولیت مستقیم سلامت شرکت کنندگان در مراسم ها برعهده برگزار کننده است و چنانچه افرادی در این مراسم ها دچار عارضه بیماری کرونا و مرگ شوند، مسئولیت مستقیم آن بر عهده برگزار کنندگان است.

وی با اشاره به جرم بودن برگزاری چنین مراسم هایی در شرایط بحران کرونا، افزود: کادر درمان و مدافعان سلامت انتظار دارند که با برگزار کنندگان این مراسم ها برخورد قانونی مناسب صورت بگیرد.

دکتر حسنی نقش مردم را در کنترل بحران کرونا بسیار اساسی دانست و بیان کرد: اگر مردم رعایت کنند نیازی به استفاده از قوه قهریه نیست متاسفانه به دلیل رعایت نکردن مقررات بهداشتی شیوع این بیماری در شهرستان افزایش پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آیین شادی و عزا عامل شیوع مجدد کرونا در سلسله

برگزاری آیین شادی و عزا عامل شیوع مجدد کرونا در سلسله